Saturday, January 25, 2014

Keranamu

" aku perlu berpijak dibumi yang nyata keranamu,
kerana kamu hanya mimpi aku "

.................................................................................................

keranamu, 
aku jadi binggung
aku jadi bukan diri aku,
aku jadi seseorang yang tak pernah aku dambakan.

keranamu,
aku harus berpijak dibumi yang nyata,
bukan fantasi alam antara kita,
aku harus yakin kamu hanya fantasi.

keranamu,
aku yakin aku sedang hilang diri aku,
aku hilang dunia realitiku,
aku perlu mencari sesuatu yang sudah hilang.

keranamu,
aku belajar yang cinta belum tentu mampu menjadi realiti,
belajar yang kasih belum tentu sayang,
belajar yang kawan belum mampu merubah apa apa.

keranamu,
aku berpesan pada diriku,
kamu hanya mimpi aku,
muncul bila kau rindu akan kamu.

keranamu,
aku mencipta dunia lala lina yang tiada siapa kenal,
antara kisah kamu dan aku biarlah hanya disini.




No comments:

Post a Comment