Wednesday, September 10, 2014

Aku Cinta

" jatuh cinta itu mudah,
untuk luahkan untuk beri dia tahu sangat payah "

............................................................................................................

kau yang satu itu,
kau beri aku cinta,
kau buka peluang untuk aku cinta,
kau tunjukkan aku cinta.

tapi,
adakah kau rasa apa yang aku rasa?
adakah kau memahami bahasa tubuhku?
adakah kau faham aku?
adakah kau mengerti semuanya?

buntu tersangat,
bila mencintai orang yang tak berbalas,
aku pernah putus asa untuk rasa ini,
tapi kenapa dia tak nak pergi?

aku hairan,
hairan utuk kali ini,
kenapa rasa ini masih pada tempat yang sama,
aku cuba untuk hilangkan tapi,
aku gagal.

dan aku menjadi lala lina,
kerana aku yakin, 
kamu takkan kenal aku,
isi hati aku. 



No comments:

Post a Comment